قیمت لوله کشی ساختمان, لوله کشی آب ، گاز و فاضلاب ساختمان - تهران - شماره : 09129242783, لوله کشی ساختمان

قیمت لوله کشی آب ساختمان چهار طبقه

لوله کشی ساختمان

همانطور که می دانید لوله کشی آب ساختمان یکی از مهمترین کارهایی است که برای هر بنا باید اجرا شود. استفاده از ترفندهای درست لوله کشی نه تنها اینکه ربطی با قوانین لوله  کشی ندارد بلکه میتواند هزینهی لوله کشی ساختمان ۴ طبقه شما را نیز کاهش دهد.

تمامی قیمت های مربوط به لوله کشی ساختمان ها زیر نظر اتحادیه تعیین شده و شما می توانید پیش از استخدام لوله کش برای لوله کشی ساختمان خود، قیمت تخمینی را از مجموعه دریافت کرده و در صورت تایید اقدام به ثبت درخواست لوله کش کنید.

ما در این مقاله تصمیم داریم تمامی نکات مربوط به قیمت لوله کشی ساختمان چهار طبقه را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی می باشید که می خواهید اقدام به این کار کنید این مقاله را از دست ندهید.

تیم تهران تاسیسات به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی تماس جهت مشاوره و اعزام تیم فنی

09129242783

قیمت لوله کشی ساختمان:

همانطور که در ابتدای مطلب هم برایتان عنوان کردیم متخصصین لوله کشی بعد از بررسی دقیق بنای شما به برآورد هزینه اقدام می کنند.

کار لوله کشی از آن دسته خدماتی می باشد که قیمت ثابتی نداشته و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان یک مبلغ ثابت را تحت عنوان نرخ به مشتری اعلام کرد. هزینه لوله کشی ساختمان ها به دو صورت تعیین می شود:

 شکل اول که جزئی نام دارد به صورت متری و نحوه تعیین قیمت بعدی به صورت کلی می باشد یعنی هر واحد آپارتمان یا هر خانه که ما در ادامه مطلب به تفاوت این دو نوع برآورد هزینه می پردازیم.

قیمت لوله کشی ساختمان به صورت جزئی یا متری:

منظور از برآورد قیمت لوله کشی ساختمان به صورت جزئی این است که هزینه ای که به مشتری اعلام می شود خرید وسایل و لوازمات این کار را شامل نمی شود و تنها مشمول دستمزد لوله کش می باشد.

اما نکته دیگری که در خصوص برآورد هزینه لوله کشی ساختمان به صورت متری یا جزئی باید بیان شود این است که این روش هم به نوع اجرای لوله کشی و جنس لوله هایی که از آن استفاده می کنند بستگی دارد مثلاً: لوله کشی توکار میباشد یا روکار یا مثلا: لوله ای که از آن استفاده می کنند پلاستیکی است یا پنج لایه و نمونه های این چنینی

برآورد قیمت لوله کشی ساختمان به صورت کلی:

در روش برآورد قیمت لوله کشی آب به صورت کلی هزینه اجرت لوله کش بر اساس متراژ ساختمان شما تعیین نمی شود و تعیین هزینه در این روش به صورت واحدی است که برای ساختمان های  نوساز روش خوب و مقرون به صرفه است.

اما در نظر داشته باشید که در تعیین قیمت به روش کلی هم مانند روش جزئی آن هزینه تعیین شده به نوع لوله کشی، تعداد واحدها و جنس لوله هایی که از آن ها برای لوله کشی استفاده می کنند، بستگی دارد که این هزینه به صورت تقریبی به مشتری بیان می شود چرا که ممکن است در زمان انجام کار نیاز باشد برای بخش هایی کار جانبی انجام شود.

عوامل موثر بر تعیین قیمت لوله کشی ساختمان ۴ طبقه:

همانطور که در ابتدای مطلب هم برایتان عنوان کردیم برای لوله کشی ساختمان ها نمی توان نرخ ثابتی بیان کرد و تعیین نرخ آن و عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در ادامه مطلب عوامل موثر بر قیمت لوله کشی آب ساختمان را برایتان عنوان می کنیم :

میزان متراژ فضا و تاثیر آن در لوله کشی ساختمان:

از مهمترین عواملی که بر قیمت لوله کشی آب ساختمان تاثیر دارد، مقدار متراژ فضای مد نظر شما می باشد که هرچقدر فضایی که در آن لوله کشی آب باید انجام شود، بزرگتر باشد و متراژ بیشتری داشته باشد مسلمان هزینه آن هم افزایش میابد.

اما نکتهای که در خصوص تاثیر متراژ بر قیمت لوله کشی باید عنوان کرد این است که با توجه به نرخی که اتحادیه تعیین کرده است قیمت لوله کشی ساختمان هایی با فضای کمتر از ۵۰ متر نسبت به فضاهای بالای ۵۰ متر کمتر است. اما در نظر داشته باشید که تعداد طبقات هم یکی از عوامل موثر در هزینه لوله کشی می باشند و هر چقدر تعداد طبقات شما بالاتر باشد مثلاً هزینه بیشتری را برای لوله کشی باید پرداخت کنید.

خدمات لوله کشی

مزایای لوله کشی ساختمان به روش روکار:

  1. دسترسی راحت به لوله کشی
  2. به وجود نیامدن مشکل کاهش فشار آب در ساختمان
  3. داشتن قیمت پایینتر به نسبت روش توکار
  4. نیاز نداشتن به تخریب ساختمان برای لوله کشی یا مشاهده نشتی

ترفندهای لوله کشی آب ساختمان:

همانطور که می دانید لوله کشی ساختمان ها باید به صورت کاملا استاندارد انجام شود تا پس از مدت ها استفاده برای افراد خانه مشکلی ایجاد نکند. در ادامه ی مطلب مواردی را بیان می کنیم که اصول مهمی هستند لوله کش ها باید آن ها را رعایت کنند و رعایت این استانداردها کاهش هزینه لوله کشی را در پی دارد.

  • هیچگونه جسم خارجی مانند شیرآلات را بر روی لوله ها قرار ندهید چراکه به مرور زمان باعث خمیدگی و شکستگی لوله ها می شود.
  • در صورتی که شاهد چکه کردن آب از شیر آلات خود می باشید از چسب تفلون استفاده کنید و در صورت برطرف نشدن مشکل خود می توانید به مجموعه تهران تاسیسات برای تعمیر و یا لوله کشی مجدد مراجعه کنید.
  • در صورت در دسترس نبودن چسب تفلون از نوار تفلون هم می توانید استفاده کنید.
لوله کشی با بالاترین کیفیت

اهمیت کیفیت لوله کشی آب در ساختمان های چهار طبقه:

ساختمان وجود ندارد که در آن لوله کشی آب انجام نشده باشد و اگر لوله کشی های انجام شده کیفیت لازم را نداشته باشند باید هر باری که مشکل برای شما به وجود می آید بخشی از ساختمان خود را تخریب کنید تا بتوانید این مشکلات را برطرف کنید. مثلاً اگر به انتخاب نوع لوله برای لوله کشی بی توجهی کنید احتمال  ترکیدگی لوله افزایش پیدا می کند یا اینکه اگر به مجموعه برای سپردن لوله کشی ساختمان خود مراجعه می کنید و آن ها به شما قیمت بسیار پایینی برای انجام این کار اعلام می کنند پیش از ثبت سفارش خود ابتدا از کیفیت کار آن ها اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی:

تلاش ما برای ارائه این مقاله بر این هدف بود که تمامی نکات مربوط به قیمت لوله کشی آب ساختمان ۴ طبقه ترفندها قوانین لوله کشی و عوامل موثر بر این قیمت ها را برایتان عنوان کنیم زمانی که به انجام انواع خدمات لوله کشی سرویس کولرهای آبی و یا تعمیرات خدمات ساختمانی نیاز پیدا کرده اید می توانید به مجموعه تهران تاسیسات مراجعه کنید تهران تاسیسات این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داره تا به صورت آنلاین و غیر حضوری خدمات مورد نیاز خود را  ثبت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *